środa, 20 kwietnia 2016

                           20.04.2016

Zastanawiałam się długo co dzisiaj napisać, ale w końcu wybrałam pewien temat :) . Jak pisałam pierwsze posty to było o wiele łatwiej, tak samo do głowy mi to przychodziło. Ale przejdźmy już do rzeczy.
Nie wiem ile z was liczy dni do wakacji ale sporo na pewno. Powoli zaczyna robić się coraz cieplej i cieplej. Już za niedługo będziemy siedzieć w cieniu i narzekać jak nam jest gorąco. A co mają powiedzieć zwierzęta? Pomyślcie jak one muszą się czuć. Zabierzcie je chodź raz na początku wakacji do fryzjera. Ceny nie są co prawda małe, ale raz na rok nic się nie stanie. Jak już tam pójdziecie możecie się przyjrzeć jak fryzjer go strzyże, a potem spróbować sami.Od razy ostrzegam że to dużo roboty. Ja mam yorka, malutki piesek, waży niecałe 3 kg. Ale męczyłam się z nim z 2 godziny. Życzę wam powodzenia :)

                                                                     Mam nadzieję, że się spodobało.

2 komentarze: