poniedziałek, 6 czerwca 2016

06.06.16
ADOPCJA ZWIERZĄT

Po prawie miesiącu jest kolejny post. Coraz lepiej mi idzie. W wakacje posty będą częściej bo będzie więcej czasu, a to już za 17 dni. Od razu przepraszam, że dalej nie założyłam strony na fb, ale postaram się jak najszybciej. 
Dziś napiszę a przynajmniej się postaram napisać o adopcji zwierząt. 
Może wiele z was zastanawiało się i to nie raz o przygarnięciu psa albo kota. Lecz gdy podejmujemy decyzję zazwyczaj pozostaje na tym, że lepiej nie. 

1. Wiadomo boimy się, wiele było takich przypadków, że pies zagryzł człowieka. Zastanawiamy się czemu on to zrobił? Odpowiedz jest taka, że ten pies musiał być wcześniej bity lub inaczej męczony. Raczej sam z siebie nie zaatakował by człowieka.

2. Może być chory lub mieć pchły. Wszystko ma jakieś rozwiązanie. Na początku jak będzie w trakcie leczenia (dostanie jakieś zastrzyki u weterynarza) wiadomo żeby lepiej nie utrzymywać bliskiego kontaktu. Ogólnie z psami z adopcji na początku trzeba się bardzo łagodnie obchodzić. Nie wydawać głośnych dźwięków i nie podchodzić za blisko.

Myślę, że to dziś w tym poście. Nie bierzcie za poważnie moich porad, ponieważ nie jestem doświadczona w takich sprawach. Najlepiej skontaktować się z weterynarzem.
Mam też dla was jedną uwagę. Jeśli nie jesteście pewni adopcji nie idźcie do schroniska.
Psy zrobią sobie nie potrzebna nadzieje.

Zapraszam również do drugiego mojego bloga i do strony na fb z tamtego bloga :) 

2 komentarze: